Oficjalne zamknięcie bloga.

1 lipca 2017
Jako, że z wiekiem stajemy się coraz starsi już powoli musimy myśleć o życiu
Tak stało się ze mną
Panfu nie sprzyja mi takiej zabawy jak 5-6 lat temu
Przez zamknięcie czatu nie miałem nadzieii na powrót prawdziwej gry
W ten czas powstało Panfu.me które się dalej rozwija
Nie mam chęci aby zagrać w tą grę
Zająłem się nauką oraz pracą
Poza tym Laptop którego miałem 5 lat się zepsuł 
Dostanę nowego lecz na tym blogu nie będę się udzielał
Stałem się starszy i nie mam ochoty na jakiekolwiek pisanie tego bloga z powodu braku zainteresowania tą wspaniałą grą
Dziękuje za to, że część osób czytała tego bloga i pomagała mi się rozwijać
Dziękuje Damianowi który pomagał mi ogarniać szablon na bloga oraz grafike/nagłówki
Za jakąkolwiek pomoc dziękuje każdemu :)
Czasy Panfu były dla mnie miłymi wspomnienami :)
Bloga nie usunę ponieważ będzie mi wspominał te miłe chwile spędzone w tamtych latach <3
Także żegnam się ostatni raz z wami na zawsze
Dziękuje, że byliście ze mną 

------------------
Facebook

2 komentarze:

  1. Dzięki Maciek! Super było mi Cię poznać. Trzymaj się i powodzenia na dalszej drodze życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Damian mi też super było mi Cie poznac -;). Chcialbym utrzymywac z tb kontakt lecz swojego private konta na fb nie podasz ale coz dziekuje za wszystko -;)

    OdpowiedzUsuń